Minden magára valamit is adó sporteseménynek van háziasszonya. Naná, hogy az Európa-bajnokságnak is. Tovább után megmutatjuk őt, figyelem: korhatáros tartalom lesz!

És naná, hogy ezek a háziasszonyok általában szemtelenül fiatalok, szemtelenül csinosak, és nem idegenkednek attól, hogy lenge öltözékben mutatkozzanak a nyilvánosság, de legalábbis fényképezőgépek előtt.

A 24 éves modell, Monika Pietrasinska minden szempontból megfelel ezeknek a kívánalmaknak: modell, és miután lengyel is adta magát, hogy ő legyen az Euro 2012 háziasszonya. Nem tudjuk, hogy hányan versenyeztek ezért a megtisztelő titulusért, de valószínű, hogy mellbedobással győzni tudott volna, ha kell (kattintson további képeket).

tk3s monika pietrasinska005

 

Azt nem tudjuk, hogy Monika is van-e olyan lelkes futballszurkoló, mint a paraguay-i Larissa Riquelme, aki azt ígérte, hogy meztelenre vetkőzik, ha világbajnokok lesznek. Viszont az valószínű, hogy ha bárhol megjelenik a lelátón, az fokozni fogja a hangulatot. Mert ahogy a képeken látható, neki nem kell trófea ahhoz, hogy ledobálja a ruháit (bár egy ilyen ígéret biztos komoly ösztönzést jelentene Lewandowskiéknak, hogy ne csak a görög-cseh-orosz hármast megelőzve jussanak tovább a csoportból, hanem a negyed- és elődöntőből is).

De kár is több szót vesztegetni erre, kattintsák inkább háziasszony-nézegetésbe magukat.

56 komment

Címkék: fotó modell euro2012 monika pietrasinska

A bejegyzés trackback címe:

https://polskifoci.blog.hu/api/trackback/id/tr474545188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacusru 2012.05.25. 11:35:00

Mondhatni átlagos, semmi extra benne. Biztos vagyok benne, hogy nála sokkal szebb lányok is élnek Lengyelországban!

A másik, hogy szerintem idősebbnek néz ki, mint 24... vagy csak a sminkje előnytelen?
Sötétben megérne egy töltényt, de semmi többet :-) világosban nem szeretném nézegetni.

indapass90210 2012.05.25. 12:13:32

@Lacusru: aaa, szóval te is az ilyeneket rúgdosod ki tucatjácal az ágyadból?

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2012.05.25. 12:15:11

Szerintem meg tényleg gyönyörű nőről van itt szó. Nagyon szép arca van és a teste is No.1. :)Azon viszont érdemes elgondolkozni, hogy nálunk ki lehetne egy ilyen esemény háziasszonya.

Egyébként ma már egy 15 éves lány is tud úgy kinézni, mint egy 21-22 éves. A smink csodákra képes, no meg a gének. :))

Csigataposó 2012.05.25. 12:36:09

@Tomi9046: Nem erdemes gondolkozni, termeszetesen Selmeczi Gabriella. Grr.

nemecsek ernő áruló 2012.05.25. 12:40:23

@Lacusru: Érdekelne, számodra ki a szépség-ideál. Nem trollkodásból, hanem tényleg!

túrósfaszúkurvaisten 2012.05.25. 13:26:20

hát én a szart is kinyalnám belőle

Lacusru 2012.05.25. 13:49:48

@fingerbangs: Nem tudok róla...

@nemecsek ernő áruló: Nem tudom, nincs nevesített ideálom... de ennek a csajnak eleve a feje, a tekintete nem szimpatikus, mivel erőteljesen kurvás!

@Dövan: Nem, nem szoktam embereket rugdosni, főleg nem nőket!
Az ágyamból meg azért nem rúgnám őt ki, mert eleve haza sem vinném ezt a csajt.

nemecsek ernő áruló 2012.05.25. 13:51:31

@Lacusru: Jó, hát nevesített ideálom nekem sincs, de kifejezetten szépnek találom például Emilie de Ravint, vagy Kate Beckinsalet, reménykedtem, hogy talán valami példát tudsz mondani. :)

indapass90210 2012.05.25. 13:57:20

@Lacusru: Azért statisztikai alapon nagy bizonyossággal kijelenthető, hogy ez már csak azért sem okoz problémát, mert nem vagy egy ilyen csajhoz
- elég gazdag
- elég hejjespasee
- elég okos
- elég vicces

Persze ettől még a szép lelked is elég lehet...

Lacusru 2012.05.25. 13:57:40

@nemecsek ernő áruló: Kate nem néz ki rosszul, bár nem egy mai csirke már :-(

Lacusru 2012.05.25. 14:03:21

@Dövan: Tiszta szerencse, hogy csak statisztikai alapon :-)
Tudod, az első pontnál elvérzett a dolog... ugyanis ha a gazdagság számít, már régen rossz!
Viszont, ha a pénz számít, akkor a külső is pénzzel szebbé tehető, vagy akár láthatatlanná is varázsolható.
Okos? Ennél a ribancnál még az Ózdi átlag is jobb szerintem. Aki modellkedésből, azaz a testéből él, annak elég híg lehet a káposztalé a fejében... és óhatatlanul alá írta előttem a nyilatkozatot, hogy egy ócska kurva :-(

Lacusru 2012.05.25. 14:04:51

@nemecsek ernő áruló: OKé, de ez állítólag még csak 24, pedig már olyan lelakott feje van, mintha MILF lenne.

nemecsek ernő áruló 2012.05.25. 14:05:55

@Lacusru: Szerintem nem, de hát ízlések, és pofonok.

Lacusru 2012.05.25. 14:18:19

@nemecsek ernő áruló: Látod milyen jó, hogy mindenkinek más az ízlése :-) így legalább ritkábban csorgatjuk a nyálunkat ugyan azért a lányért!

indapass90210 2012.05.25. 14:18:30

@Lacusru: biztos én vagyok rossz megfigyelő, de ilyen kategóriát általában nem négyütemi wartburgok jobb 1-én látni :)

Az eszéről nehéz bármit is mondani, nem feltétlenül buta, én átlagosra saccolnám, de ezek beállított képek, így nehéz meglátni a fényt a tekintetében...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.25. 14:35:13

Szabó Erika feeling, de ez egyáltalán nem baj. 10/10.

Brix 2012.05.25. 14:46:36

Itt mindeki csak kritizálni tudja az ehhez hasonló, modell csajokat, pedig a legtöbb embernek az "álomvilág "kategóriát képviselik, ha csak nem sztárfocista vagy milliárdos üzletember. Persze, ezeket "tucatjával rugdosná ki az ágyából" meg ribancozza, mert neki soha sem lehet egy ilyen.
Ezt a csajt is nyilván azért választották a foci VB háziasszonnyának, egy közel 40 milliós országban, mert jól néz ki!

sogeking 2012.05.25. 15:34:47

az utolsó előtti kép tiszta Danii Minogue

Secnir 2012.05.25. 16:23:41

full átlagos
a második szétfotosoppolt képnél meg majdnem beokádtam.

nincs róla olyan kép, ami "természetes" ?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.25. 16:24:08

Tényleg csini, csak azt nem értem, hogy miért kellett a hölgy képeit ennyire gagyi módon PS-olni...
???

@nemecsek ernő áruló:

Így van, ízlések és pofonok különbözőek, jól mondod.

Nekem speciel a képen szereplő hölgy nem az esetem, de ettől még belátom, hogy csinos.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.25. 16:32:08

@Brix:
"Itt mindeki csak kritizálni tudja az ehhez hasonló, modell csajokat, pedig a legtöbb embernek az "álomvilág "kategóriát képviselik, ha csak nem sztárfocista vagy milliárdos üzletember."

Tényleg nem bántásdiból írom, de itt nem erről van szó.
Hidd el, hogy szinte minden nőből lehet "álomnőt" varázsolni: egy kis smink, frizura, stylist és PS kell hozzá.

Láttad te már mondjuk Cameron Diazt smink nélkül? Úgy, ahogy reggel felébred? Ugye, nem? :-(.

A természetesen szép csajok a legjobbak, a glamour modellekről pedig ez általában nem mondható el - ők ugyanis termékek. Többségüktől 5 perc után fénysebességgel menekülnél és gazdagabb lennél egy jó kis tapasztalattal.

Ne a kép alapján ítélj (vágyak reménytelen tárgya) és máris jobban érzed magad.

A képen látható hölgy nem rossz, de semmi különleges.

thelizardking 2012.05.25. 16:40:47

Egy kicsit hasosz, combosz, de legalább jó díjátadosz lesz és két puszit én is behajtanék vagy talán többet is. :D S+

mojoking77 2012.05.25. 17:24:09

@Brix: Welcome to the Internet..
Draga baratom, mikor ebredsz ra, hogy azok akik ide, es a tobbi hasonlo temaju postokba irogatjak, hogy "nekem nem jon be", meg "hozza sem nyulnek/mekkora ribanc/szar Photoshop" etc, nem masok, mint 16 eves kozepiskolasok, akik unalmukban nezik a netet, es mar attol elelveznenek, ha egy hasonlo tipusu no esetleg megkerdezne toluk, hog mennyi az ido... Magyarul gyerekek..

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.25. 22:41:12

@Erneszti:

Azt meg tudom mondani,hogy milyen csajok nem jönnek be, de azt már sajnos pontosan nem, hogy milyenek igen.

Ha láttad Ellen Barkin és Al Pacino utcai jelenetét az "A szerelem tengere" c. filmben (csatt-csatt-csatt), akkor értheted, hogy miért.

Bocsánat, de ezt nem tudom jobban megfogalmazni most, irtó macerás hetem volt...

Erneszti 2012.05.26. 10:03:28

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): láttam, nem rémlik miért, szőke, nőies idomok?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.26. 23:55:32

@Erneszti:

:-), örülök, hogy láttad - kevébé ismert, de klassz kis film.

Ellen Barkin csettintgetett Al PAcino arca előtt, s valami pluszról beszélt - ami a férfiból jön. A férfiaknál ezt úgy hívják: charme, a nőknél talán sexepil - én erre gondoltam. Ez ugyanis nem egyenlő egy jó testtel.

Észrevehető, hogy sok olyan vészesen ronda férfi van, akik után döglenek a nők és sok olyan nem éppen modellalkatú nő, akikért férfiak tömkelege verseng - vajon miért?

Valamiolyasmi miatt, ami nem a szőkeségből/vörös hajból, idomokból,formás popsiból jön, hanem valami egész lényét átfogó vonzerő. Ez persze a különböző férfiak esetén különböző lehet - kinek ez, kinek az.

Ismétlem, a képen szereplő hölcs szerintem is csinos, nőies, jó alakú, de számomra nincs benne semmi különleges, kvázi hidegen hagy (pláne, hgy agyon lettek a képek photoshopolva. Mondjuk, a legtöbb modellel/képeivel is így vagyok - egész egyszerűen nyugtázom egy pendítéssel és lapozok.

Erneszti 2012.05.27. 14:46:22

Tökéletes,emlékszem is a jelentre. Keresem is az ilyen charme-s férfit, aki elvarázsolna.

Erneszti 2012.05.27. 14:46:51

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Tökéletes,emlékszem is a jelentre. Keresem is az ilyen charme-s férfit, aki elvarázsolna

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.28. 01:05:10

@Erneszti:

Hopszi, most kapcsolok, előző válaszomban feltett kérdésemmel természetesen nem magamra gondoltam (ritka beképzelt dolog lenne) és nem is beugrató/puhatolózó a kérdés - kérlek ne vedd tolakodásnak.

Erneszti 2012.05.28. 08:59:39

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): nem találtam meg, keresem, nem magas, zömök, kedves, nem szélhámos gentlemant. Aki elvarázsolna a bájával.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.28. 10:21:28

@Erneszti:

Eszter, jó hírem van: rengeteg ilyen fickó szaladgál az utcán, csak idő kérdése és meg fogod találni. Illetve nem is kell keresned, egyszer csak a "véletlen" összehoz vele - a legváratlanabb szituban bele fogsz botlani - sose engedd el! Azt hiszem, ez így szokott történni.
Tündérmesék márpedig vannak. Kívánom, hogy így legyen.

Erneszti 2012.05.28. 12:59:45

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):
Ez is véletlen és váratlan szitu lehet. Te foglalt vagy?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.28. 21:04:00

@Erneszti:

:-) ügyes óvatos és tapintatos válasz. Szó se róla, az egész kis diskurzusunk érdekes.

Szóval igen, ez is véletlen és váratlan. Foglalt vagyok.
Ráadásul nem vagyok zömök (nem magas igen) és azt hiszem, kb. kétszer annyi éves lehetek, mint te.
Ez pedig a szitu.

Erneszti 2012.05.29. 09:15:55

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): 27 éves vagyok, foglalt én is. Mégis keresgélek valakit, aki elvarázsolna, bejönnél nekem szerintem. Sakkozó vagy? A barátom őrült amerikaifutball rajongó, már én is.Kíváncsivá tettél nagyon.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.29. 10:14:26

@Erneszti:

Nem, nem vagyok sakkozó, bár nagyon szeretem ezt a játékot. Egyszer majdnem az lettem, de végül megmaradtam lelkes amatőrnek. 41 éves vagyok.

Miből gondolod, hgy bejönnék neked és mi tett kíváncsivá? Érdekelne, ha nem titok...

Erneszti 2012.05.29. 11:53:23

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): a kisugárzásod, hozott tűzbe, de ha foglalt vagy? Kalandozni szeretnék egy őszes gentlennel. A Péceli- úton lakom, beutazom a belvárosba mindennap.

Erneszti 2012.05.29. 12:04:14

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi):
gyorsan kell írnom, mert a főnök mindig ellenőriz. A fiatal vagy az idősebb nőket szereted? Fiatal vagyok és szeximádó nagyon.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.29. 12:48:04

@Erneszti:

Ilyenek ezek a főnökök...

A kisugárzásom? Hiszen nem is ismersz, nem is láttál, csak néhány kommentet írtam. :-o.

Szerintem jobb lenne, ha inkább privát levelet írnál, erre a blog.hu-n van lehetőség...

Erneszti 2012.05.29. 12:54:39

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): saját e mail-en nem küldhetek, a barátom ellenőrizné:S
Várjál elkérem az unokaöccstől, azon. Írj, előbb te, néhány sok kommentedet olvastam, onnan bírlak veszettül.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.29. 13:15:45

@Erneszti:

Épp az éjjel esett nekem egy (z)űrhajós (hol Neel, hol meg Farskaas Bertalan nicknéven) és lebüdos-komcsi-prolizott. Sajnos kénytelen voltam finoman, de határozottan kiosztani. Kettőnk csőrtéje korábbról ered, és sajnos olykor belefutok ilyesmibe.
De egyébként nem stílusom mások "kiosztása" - néha szakad a cérna és becsúszik egy-két keményebb komment, de igyekszem visszafogott maradni. Humanista és szabadelvű mix-fickóként nem tehetek mást... :-).

Elképzelni sem tudom, hogy mit írhattam, ami tetszhetett neked...

*****
Értem, de az unokaöcss címe sem jó.

Erneszti 2012.05.29. 13:24:12

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): pont a szabadelvűséged és világlátásod ami tetszik. Izgat nagyon. Írj, ha tudsz valamit magadról, válaszolok, az öccs jó, mert elmondom majd miért.

Erneszti 2012.05.29. 13:44:16

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): írj inkább, nem tudok innen telefonálni.
várom, van egy kis idő most.

Erneszti 2012.05.29. 14:08:04

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Írj a nevemre, majd gyorsan átküldöm a másikra, onnan írok majd. Megismernélek, írj sokat magadról!

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.29. 14:12:51

@Erneszti:

Kérlek írj előbb te - válaszolni fogok rá, ígérem. :-)

Erneszti 2012.05.29. 14:14:39

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi)
jobb lenne ha te, ez izgatna engem. Nem mersz? Akkor hagyjuk is.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.29. 14:17:00

@Erneszti:

Gondoltam, hogy ez lesz a válasz...én már megadtam egy privát címet...

Erneszti 2012.05.29. 14:19:38

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): felcsigáztál, írj kérlek, ha tudok telefonálok is, csisergek egyet a füledbe.
süti beállítások módosítása